Търсене в този блог

сряда, 17 август 2016 г.

Първа поръчка от Parfimo.bg

Здравейте,приятели!

В днешната кратка на думи публикация, но с доста снимки, ще ви разкажа за моята първа и единствена до сега поръчка от Parfimo.bg.

Честно да си призная до момента не бях поръчвала от сайта. Даже не помня изобщо да съм поръчвала козметика от сайт до момента. Когато видях в последните дни на юни, че имат лятна разпродажба на определени артикули до 75%...не издържах! Поръчах някои неща, като се ограничих в доста нисък ценови клас, но прецених, че като за първа поръчка - проба няма да поръчвам нещо скъпо.



И така...Относно самата поръчка няма кой знае какво да се обяснява - правите си регистрация, избирате продуктите си, добавяте ги в кошницата, избирате как да ви бъде доставена пратката - до офис на куриер или до адрес, избирате начин на плащане и готово! Остава да чакате потвърждение за поръчката и самата доставка. Когато аз направих моята поръчка, още същия ден ми се обадиха, за да я потвърдя, казаха кога горе - долу да я очаквам, но и преди да я изпратят по куриера звъннаха отново. Така, че се знаеше кога мога да си я получа и това ми направи добро впечатление.

Самата пратка беше доста добре опакована, без никаква възможност нещо да се счупи, разлее или каквото и да било, което ми направи също много добро впечатление. По този начин отпада едно от притесненията ми при онлайн поръчка на козметика.



Самите неща ще видите в снимките и ще кажа по няколко думи за тях.

Това е всичко,което поръчах от сайта.

Това чудо е комплект от палитра сенки за очи, пудра и четка на Physician Formula. Още не съм ги пробвала.

Така изглежда вътре. Линк към продукта.


Сенки на Manhattan. Изпробвах ги и да си призная ми харесаха доста.



Така изглеждат самите сенки. Линк.

Следват дооооста неща на NYC Cosmetics. Някъде четох доста добри отзиви за продуктите им и реших, че ще си поръчам няколко неща за проба. Предвид и цената им, нямаше какво да губя.

Сенки...Поувлякох се малко откъм палитри...



Изпробвана и останах доволна. Линк


Тази също я изпробвах и ми хареса. Линк.

Бронзър и кафява очна линия, отново на NYC Cosmetics.


Изпробвам няколко пъти. Според мен е едно доста добро попадение. Линк
Очната линия също е изпробвана. Не е лоша, но трябва да се повтори, за по-плътен цвят. Линк.

Следват няколко гланца, лак за устни.. отново на NYC Cosmetics, блясък за устни на Astor и едно червило тестер на Luana. Като видях "тестер", си помислих, че ще е в мини размер, а червилото си е в реален размер и между другото е много хубаво. За първи път се сблъсквам с марката и ми харесва.

От ляво на дясно: NYC NYC/Единственият, от който съм разочарована - не си бях избрала подходящ цвят, иначе като лак за устни е добър/ NYC NYC ASTOR LUANA. Всички останали са много сладки като цветове и аромат, издръжливостта им е нормална като за такива продукти. Харесват ми.

Следва един комплект на Dermacol - сенки и лак за нокти. И двете са изпробвани и са доста добро попадение.







И накрая два лака на Sally Hansen. Тук идва и другото ми разочарование. Белият стои на черти при нанасяне/но съм го пробвала само веднъж - ще му дам шанс/. Кафявият е много странен цвят, доста по-различен е от сайта, което е нормално. Нанесен на ноктите изглежда все едно съм ги намазала с йод. Самостоятелно едва ли бих го носила, но в комбинация с лака на Dermacol стои чудесно.


И подаръчето от Parfimo.bg за направената поръчка.


Не е лош, но за лятото ми е малко тежичък. За зимата ще е ОК.

И така.... В заключение мога да кажа, че съм сравнително доволна от поръчката си, с малки изключения, но те не са нещо фрапиращо. Просто наистина има разминаване в цветовете и понякога е възможно да не останете доволни от това, което получавате. За това си мисля, че преди да се направи поръчка онлайн, е добре да се видят на живо нещата/ако това е възможно/, да се тестват и тогава да се прави поръчка, за да се избегнат неприятни моменти. При мен не е фатално, защото нещата, които не ми допадат са жълти стотинки, но ако поръчвате нещо по-скъпо е добре първо да проучите нещата. Искам да кажа, че цените когато правих поръчка бяха различни от тези в момента/както казах имаха намаление до 75%/ и всичко ми излезе доста евтино.

Ако искате да видите ревю на някой конкретен продукт от поръчката, ще се радвам да ми пишете в коментари.

Чао! До нови срещи!Усмихвайте се и бъдете щастливи!
Благодаря ви, че четете блога ми!

















Няма коментари:

Публикуване на коментар