Търсене в този блог

събота, 19 ноември 2016 г.

На фокус...Catrice!

Здравейте, приятели!

От доста време не съм писала, но причината е не в липса на желание, а в липса на време.
След известно обмисляне /около цели 20 минути ;-)../, реших да започна нова рубрика в блога. В нея ще ви представям продуктите, които имам / или за които искам да пиша в момента/ от дадена марка и ще ви споделям в няколко изречения мнението ми за тях. Надявам се да ви допадне и да продължите да четете блога ми!


Първият гост в новата ми рубрика ще е Catrice.



Какво да ви кажа за марката...едва ли има някой, който да не я чувал или да не използва продуктите й. Аз лично я харесвам много и мисля, че е доста добър бюджетен вариант за хора, които обичат козметиката и експериментите. Пускат често нови серии, както и лимитирани такива, и са доста интересни и разнообразни. Общо взето - за всеки вкус и предпочитание по нещо, а и не те докарват до фалит!!

И така..Нека започнем с продуктите, с които искам да ви запозная /ако не ги познавате вече/ днес.

 Започваме с лак и база. Базата в интерес на истината ми хареса доста. Заглажда нокътната плочка, прави нанасянето на лака по-лесно и ми си струва, че го кара да се задържи по-дълго време на мястото си. Лака също ми хареса - много нежен цвят, лесно нанасяне, сравнително бързо изсъхване. Като издръжливост е също добре - около 3 дни, но на моите нокти всички лакове издържат около 4 ;- (


Следва една палитра, която всички добре познавате - Absolute rose. Малко след като я пуснаха на пазара и отмина шумотевицата с празното място по щендерите се сдобих с нея. Ползвам я често и смея да твърдя, че е много добра. Цветовете са нежни, лесно се преливат и комбинират помежду си и са чудесни за ежедневен грим. А с тъмните спокойно можете да си направите и по-тежък вечерен грим. Така, че това е палитра от типа "day to night", издържа цял ден, като в края на деня започва да избледнява, а не да се събира в гънките на клепача. Според мен си заслужава да я притежавате в колекцията си.







Следват две единични сенки. Едните ги закупих, а другите ги получих като подарък миналия месец в Лили дрогерии. Мога да кажа, че матовите са чудесни и за носене самостоятелно, и за нанасяне в сгъвката на клепача. Лесно се преливат и са доста трайни - цял ден остават на място с леко избледняване към края. Металическите също са много хубави. Могат да се носят и самостоятелно, и като акцент и ли да си направите вечерен грим с тях. Дълготрайни са и са лесни за работа. Определено ми харесват.







Двете червила са супер сладки на цвят/въпреки,че на снимките изглеждат доста по-различни и не успя да се покаже истинската им красота/. Розовото ми е от списание Glamour, а оранжевото получих като подарък при покупката на лака и основата и още нещо. Розовото всъщност седи наситено и плътно и в същото време много нежно на устните. Оранжевото ми е любимецът от двете. Стои супер нежно, цвета върху моите устни стои почти като коралово и е супер за лятото, особено с тен.. И двете са страхотни и май скоро ще се сдобия с още някое да им прави компания.



И такааа...Смело мога да твърдя, че Catrice е една от любимите ми бюджетни марки. Лесно се открива, не е необходимо да я поръчвате, да чакате и т.н./е с изключение на лимитираните им серии, които понякога изчезват за секунди, но.../ . Харесвам продуктите им и ще продължа да си ги купувам.

За сега толкова от мен и новата ми рубрика!
Ще се видим съвсем скоро!
Благодаря ви,че четете блога ми! Искам да ви уверя, че мнението ми относно продуктите е лично мое и е базирано на опита ми с тях. Никой не ми е плащал, за да изразя мнението си! Имайте предвид, че даден продукт може да има различно влияние върху вашата кожа или коса, както и че декоративната козметика може да стои и да се държи по различен начина при вас!

Няма коментари:

Публикуване на коментар