Търсене в този блог

неделя, 20 ноември 2016 г.

На фокус...Essence!

Здравейте, приятели!

Ето ме пак с нов гост в рубриката ми „ На фокус...”. Днес ще си поговорим за една много обичана и търсена марка козметика, която е лесно достъпна, бюджетна и се намира в дрогериите. Става въпрос за Essence. 

Всяка уважаваща себе си дама, иска да изглежда добре. Това лесно се постига с малко грим, хубав парфюм, нова дреха и красива усмивка. Не всяка дама, обаче може да си позволи трицифрена сума за сенки или руж. Тук на помощ идва един бранд, който в много от случаите може да се нареди до тези от по-висок клас, а е на много достъпни цени. Днес ще ви покажа някои от нещата на Essence, които притежавам и ще ви разкажа с няколко думи за тях.


Започваме с комплект за вежди и руж. Комплекта се състои от два цвята сенки за вежди,шаблони за оформяне на веждите и четка. Моят е в номер 02 natural blonde style. В началото ми беше малко странно да работя с него, тъй като съм свикнала да оформям веждите си с молив. След известно време обаче, свикнах и мисля, че са един доста добър продукт в тази категория.



Ружът е закупен някъде пролетта от разпродажба на марката. Бяха обявили, че част от нещата вече няма да се предлагат вече на пазара и мисля, че ружът е от тях/да си призная не съм проверявала/. Цветът му е много нежен, перлен, без да е натрапчив, а с много фини шимъри, които не се открояват и забелязват. Просто придават един много приятен и нежен блясък на бузките. Цветът му е 20 babydoll бледо розово и ужасно много ми харесва.

Следва една палитра от лимитирана серия, за която обиколих цели 5 магазина, докато намеря нова и не отваряна такава. Голямо търсене падна, но си заслужава. Палитрата е в колаборация с Palmira и е част от колекцията „blogger`s beauty secrets``. Палитрата е с картонена опаковка, която се затваря с магнит. За мен тя е универсална и мултифункционална. Би подхождала може би на всеки. Сенките може да се комбинират чудесно помежду си, два от цветовете стават и за вежди, а има и очна линия. Въобще е много добро попълнение, а ако сте на път, спокойно може да си направите грима само с нея. Сенките са лесни за работа, добре се преливат и издържат доста часове върху клепача, без да се събират в гънките.





Другата палитра е отново от лимитирана колекция light of orient. За нея обиколих само два магазина, докато я намеря нова. Опаковката й е от стабилна пластмаса с много хубава златиста украса на капака. Сенките отново са добре комбинирани, супер лесни за работа и със страхотна текстура. Преливат се без проблем и издържат целия ден на мястото си. Между двете палитри, тази ми е фаворит. За другата тяхна палитра, която притежавам може да прочетете ТУК.




От същата колекция имам и бронзъра в цвят 01 sunkissed beauty. Този е по-светлия от двата предлагани цвята.  Честно да си призная беше ми жал да заровя четка в красивия принт на продукта, но все пак го направих... Много ми харесва как стои на кожата, колко лесно се прелива и как озарява тена. Определено ми харесва.




Двата молива са ми любимите ми в момента моливи за устни – единият е нюд/06 satin mauve/, а другият в розовата гама/12 wish me a rose/.. Нося еднакво често и двата и много ги харесвам.



Основата за сенки I love stage ми е друг фаворит на марката. Супер лесно се нанася, изравнява цвета на клепача, кара цветовете на сенките да изпъкнат и да се задържат дълго време върху тях.

Лакът за нокти е от есенната им колекция в страхотен малинен цвят. Много хубаво седи, покривен е и се задържа при мен около три дни. Топ лакът е моят фаворит в категория „нокти” от доста време насам. Кара цветовете да изглеждат като гел лак и се задържат по-дълго време. Въобще страхотен продукт.



В другата категория „устни” имам един стар любимец и един нов от новата им колекция. XXXL lasting е много бледо коралово, което почти не се забелязва, но аз много обичам такива продукти, които придават страхотен блясък на устните. Новото попълнение е от новата им колекция matt matt matt  и си пасва страхотна с лака за нокти.



В заключение мога да ви кажа, че Essence  е една от моите любими марки, които до сега не са ми разочаровали! С нетърпение чакам новите им продукти и дано този път да се намират на повече места, за да можем са се сдобием с тях.

Това е за сега от мен!
До нови срещи!
Благодаря ви,че четете блога ми! Искам да ви уверя, че мнението ми относно продуктите е лично мое и е базирано на опита ми с тях. Никой не ми е плащал, за да изразя мнението си! Имайте предвид, че даден продукт може да има различно влияние върху вашата кожа или коса, както и че декоративната козметика може да стои и да се държи по различен начина при вас! 




Няма коментари:

Публикуване на коментар