Търсене в този блог

петък, 2 септември 2016 г.

Здравейте,приятели!
Днес ще ви запозная с една нова марка на нашия пазар - IROHA
Преди известно време имаха кампания да предоставят мостри на всеки,който изяви желание да изпробва техни продукти и да се запознае с марката. След като им писах и им дадох име и адрес, където да ми бъдат изпратени мострите/не знам защо ги наричат така,след като са в оригинален размер/, още на другия ден получих смс от куриера,че пратката ми е в офиса им. Това ми направи много силно впечатление, защото обикновено безплатните неща се бавят повече.

И така...малко повече за Iroha Nature.
SENSALIA SL е испанска компания със седалище в Марато (Барселона). Компаията се занимава с разработването, маркетирането и дистрибуция на висококачествени и иновативни козметични продукти. IROHA NATURE е една от последните разработки и най-модерната козметична марка на SENSALIA SL, създадена съобразно натовареното ежедневие на съвременния човек.Богатата гама на IROHA NATURE включва продукти за лице, шия и деколте, ръце и крака. Всички те са с натурални съставки и без парабени, произведени следвайки всички европейски и световни стандарти за качество.От 2015г. продуктите на IROHA NATURE на SENSALIA SL са представени на българския пазар от МАКАВЕ ЕООД. /Източник:сайта. /


Аз получих една маска за лице и една за крака.


Маската за лице беше хидратираща с алое вера. Повече за нея може да прочетете ТУК.
Как подейства при мен маската? Поставих маската на почистено и сухо лице, както е описано на опаковката и я оставих дадейства 15 минути. На няколко пъти се наложи да събирам течността по шията си с кърпичка, защото е доста напоена, но това не ми беше проблем. Като усещане върху кожата ми, маската имаше леко охлаждащо действие, което беше доста приятно, особено в жегите. Като действие след като минаха 15-те минути - втрих с леки кръгови движения остатъка от маската в кожата и я оставих така. Усещането беше за мека, сияйна и хидратирана кожа, която на допир беше много нежна. Нямаше някакви нежелани реакции като сърбеж,обрив или каквото и да било. Изобщо маската ми хареса много.

Маската за крака, която получих беше охлаждаща с ментол. Повече за нея може да намерите ТУК.


Какво беше действието й при мен. Направих я вечерта преди да си легна. Оставих я върху краката си 15 минути, след което и нея втрих с масажни движения и я аставих през цялата нощ. Усещането, докато бях с чорапките беше много приятно - охлаждащо и ментово, подейства добре на изморените ми крака. На сутринта кожата ми, която е изключително суха и често започва да драска, ако пропусна да я намажа ден или два, беше изключително мека и нежна. Изглеждаше и се усещаше, все едно е нанесен супер хидратиращ крем, а не охлаждаща маска. И от нея останах много доволна.
В заключение мога да кажа, че маските разпалиха интереса ми и бих ги взела отново/може би другите разновидности, както и тези за ръце под формата на ръкавици/. Единствено ме притеснява цената им, която за еднократни маски ми се вижда доста висока - 9,99лв.

Това беше от мен за продуктите на Iroha Nature - Bulgaria. Надявам се да съм била полезна!
До скоро!

Благодаря ви, че четете блога ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар