Търсене в този блог

вторник, 12 юли 2016 г.

Blend a med all in one

Здравейте!

Днешната публикация ще бъде малко по-различна от обикновено. Става въпрос за едно изследване/проучване от Buzzar , в което се включих наскоро.

Изпратена ми бе за проба паста за зъби Blend a med all in one *.




В кашона освен пастата в реален размер имаше и доста мостри от по 15мл, които да раздам на приятели и близки. Така и те можеха да тестват и да се запознаят с продукта. Искам да вметна,че по-голямата част от тях намират пастата за добра и биха си я взели. Най-много ме изненада диспенсъра за паста за зъби и поставката за четки. Много симпатични са и са доста удобни.

Да минем по същество и да разкажа накратко и за самата паста за зъби.


Пастата е много хубава,оставя свеж дъх, усещане за добре почистени зъби почти до "скърцане" и е икономична. Единствено като минус бих отбелязала, че не е много "лютива" на вкус,но аз предпочитам силно ментолови пасти. Това съвсем не й пречи да си върши работата, и то добре. Фините частици вътре почистват зъбите много добре,без да се забелязва нараняване на емайла. Върху венците ми,които от време на време са доста чувствителни, също не се усеща дразнене или друго неприятно усещане. Като цяло съм доволна от продукта и бих го взела отново.

Това беше накратко мнението ми за пастата Blend a med all in one. Ако искате и вие да се включите в различни проучвания, последвайте линка.


* Продуктът ми е изпратен за проба,но това  по никакъв начин не влияе на мнението ми за него. Искам да кажа,че публикацията ми не е спонсорирана.

Хубаво лято и до нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар