Търсене в този блог

петък, 15 август 2014 г.

Грижа за кожата от Phytocode

Здравейте отново!
Доста неща ми се въртяха в главата за нови теми в блога, като всичките бяха започнати,но недовършени. Имам приготвени ревюта за нови нещица, за изразходвани продукти и т.н.
Понеже се посъбраха доста и в двете категории, ще се наложи да ги разделя тематично, защото в противен случай рискувам да напиша роман или в най-лошия случай да заспите, докато четете.Реших първото от всички следващи ревюта да е за Phytocode.


Доста четох из форуми и блогове за козметиката и понеже съм голяма любопитка писах в сраничката им във Фейсбук къде мога да си намеря мострички на продуктите, които искам да опитам. Те бяха много любезни, предлагайки ми да им напиша какво искам да изпробвам и те ще ми го изпратят по пощата. Така и стана! Само след няколко дни получих известие и отидох да си взема пратката. С изненада установих, че вътре имаше всичко, което исках да изпробвам.

И така, ето какво опитах от марката и мнението ми:

Подхранваща маска за коса – Средно гъста текстура, лесно се нанася. Не отежнява косата ми и не я омазнява /което често се случва при употребата, както ма маски,така и на балсами за коса/. След първото и всъщност единственото нанасяне, защото все пак това са мостри, косата ми изглеждаше по – здрава и по – бляскава. Единственото нещо, което не ми допадна е ароматът. Беше все едно, че има смлени зърна от пшеница примерно или нещо такова. Това предполагам се дължи на факта, че бранда залага на естествените съставки и не използва парфюми в продуктите си/ или поне аз не видях в състава/. Мисля, че маската и косата ме се спогодиха много добре.

Нежен шампоан за коса – От този продукт останах изключително доволна. Лесно се разнася и разпенва. Почиства косата и скалпа много добре. Не утежнява и не сплесква косата ми, не дразни скалпа. Също така при него видях, че косата ми, която е доста мазна и след измиване още на втория ден й личи, че се е омазнила, тук издържа почти 4 дни. Това много ми хареса. Аромата тук е доста по – приятен от този на маската.

Копринен хидратиращ балсам за тяло – Средно гъста консистенция. Лесно се нанася. Попива бързо и не оставя мазни следи върху кожата. Според мен е по – подходящ за хора с нормална кожа на тялото, защото моята е изключително суха. Аромата е приятен – на рози.

Хидратиращ гел за измиване на лице / от серията 35+/ - И от този продукт останах много доволна. Почиства много добре лицето ми от събралите се през деня нечистотии. Със сприралата не се справя много добре, но все пак това не е дегримьор. За тази цел си имам друг почистващ продукт.  Не ми щипе, дори и на очите. Не изсушава прекомерно кожата на лицето. Аромата отново е приятен – на розички.

Почистващ и хидратиращ тоник / от серията 35+/ - Почиства остатъците от грим или лосион за лице. Не омазнява. Няма неприятно усещане върху лицето, не лепне. Като цяло съм доволна от продукта, но на този етап не се различава от други тоници, които съм използвала до момента. Отново със същия аромат на рози.

Крем за защита на клетките от стареене / от серията 35+/ - Като цяло съм доволна от крема. Все пак това е мнение, изградено само от две употреби. Матира кожата, прави я мекичка, не оставя филм върху нея. След около 3 – 4 часа, обаче Т – зоната ми лъсва, но това е обичайно за мен. Същия аромат.

Крем за лице против стареене с матиращо действие – И тук нещата не са много по – различни. Всъщност са идентични с предишния продукт, както и мнението ми. Няма смисъл да се повтарям. В заключение – сравнително съм доволна от продукта.

  Крем за околоочен контур – Много приятен, лек крем. Не мазнее, не щипе/случвало ми се е и това/ на очите. Не оставя филм върху тях, а попива добре. Кожата става мекичка и приятна. Доволна съм от продукта. Ароматът е отново на рози.



В заключение мога да кажа, че срещата ми с марката беше много приятна за мен. Радвам се,че има все повече производители, които се стремят да използват натурални съставки. Природата е достатъчно богата на тях и ако знаем как да ги използваме ефекта ще е много положителен, стига да не я ощетяваме нея самата.
Надявам се, че ви е било интересно!
Ще се радвам да коментирате или да задавате въпросите си!
До нови срещи!

2 коментара:

  1. От доста време ги заглеждам :) чудесно ревю :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря!И аз ги заглеждах доста,а и четох доста коментари за тях и се радвам,че хората бяха толкова мили и любезни да ми изпратят мостричките за проба.Така имах възможност да изпробвам продуктите и да преценя дали са подходящи за мен, преди да си ги закупя.Знаете,че не винаги кожата/косата и продуктът се сработват и често се случва да си дал пари аз даден продукт, а той да се окаже неподходящ за теб.Мисля,че трябва повече фирми да го правят, както и магазините и аптеките,за да се улесни връзката между фирмите/производители и дистрибутори/ и крайният клиент.Случвало се е да давам 10- минутно обяснение в аптека,защо ми трябва дадена мостра и наистина ли ми трябва.Това не прави услуга на никого от страните.Знам,че не му е тук мястото на коментара,но се надявам хората,които трябва да го вземат под внимание.

    ОтговорИзтриване