Търсене в този блог

петък, 1 април 2016 г.

Новички неща в козметичния ми шкаф!

Здравейте!

Ето ме пак. Опитвам се да наваксам с отсъствието си, и докато малкия е болен вкъщи, използвам малкото време, докато спи на обяд, за да напиша някои от планираните постове.




Днешният пост е за нови придобивки. Понеже някои от нещата са от рождения ми ден/ 13 декември/ и нямах търпение да ги изпробвам, докато събера и други нови придобивки. И докато чакам пак се насъбраха доста неща, затова няма да казвам почти нищо за продуктите, а само че ги отбележа с по 2-3 думи.


Avon planet spa volcanic Iceland warming face mask –доста похвали съм чувала за маските им и реших да си поръчам.


Avon planet spa Oriental radiance почистващ продукт за лице с бял чай – нямах нищо подобно от тази серия, а и март бяха на страхотна промоция в каталога...


Avon planet spa blissfully nourishing  крем за ръце, лакти и крака с африканско масло от шеа – отново на мнооого добра цена..


Ziaja крем за ръце с маслина –на щанда на GR  бяха на промоция 2 броя на цената на 1, а и исках да пробвам нещо на марката, винаги имам в запас кремове за ръце, защото кожата ми е много суха и непрекъснато се мацотя.


Ziaja sensitive крем за лице за чувствителна кожа с подарък ензимен пилинг – бях споменала на страницата си във Facebook, че са на промоция в Lilly, и че съм се сдобила с тях.


Bioten skin moisture лосион за премахване на грим с екстракт от памук.


Nivea men sensitive after shave  по препоръка на Murfeishun, която го използва като база за грим. Реших, че това мъниче е добър вариант да го опитам като база, а и не е като повечето бази на силиконова основа. Така, че какво имаше да губя.


Refan дневен крем за лице с роза и гардения – купих си други неща, които ще видите по-долу и консултантката беше много мила и любезна и ми ги сложи в торбичката като подаръче. Не че е кой знае какво, но рядко някой прави такива жестове, макар тези мострички да са точно за клиентите.


Yves Rocher крем за ръце с арника – както казах...мания да имам такива продукти под ръка.


Oriflame - трио мини кремчета за ръце в удобни опаковки от по 30мл....няма да казвам защо съм ги взела. Не съм ги пробвала още, само ги помирисах и мога да кажа, че миришат страхотно! Като действие ще ги видим как са.


Bilka grape energy hyaluron+ новата мицеларна вода на марката, която исках да пробвам, след като моята е вече съвсем на края.


Bilka grape energy hyaluron+  крем за лице – реших да го комбинирам с мицеларната вода.


Blanchette B мицеларна вода от Кауфланд – от доста време се опитвах да я открия след няколко положителни отзива за нея и като я видях, изобщо не се поколебах да я взема. Като цена беше около 3лв.



Lilly душ гел с какао и шеа – съвсем импулсивна покупка.


Refan рол он с пъпеш и кайсия.


Yves Rocher два душ гела  с полинезийско цвете и с лавандула - такъв продукт никога не е излишен..


Avon скраб за крака с ананас – моят свърши отдавна и реших да си взема нов.


Avon пяна за вана с черна орхидея и малина  и другата с манго.

 

Avon интимен лосион – моят е вече към края си и понеже отдавна не съм ползвала тези, реших да си взема, а и беше на цена от 2,50лв.


Refan body mist с йогурт и черен бъз  много ми допадна като аромат и си го взех.


Oriflame ексфолираща ръкавица – чух доста добри отзиви и нямаше как да я пропусна, особено като беше на промоция/ако на някой не му е станало ясно, аз си падам доста по промоциите ;-)


Avon балсам за устни с какао – обичам такива продукти.


Golden rose три червила от три различни техни серии: Ultra rich color №81, Vision №103 , Velvet matte №03.





Oriflame червило в цвят silver pink.


Catrice червило №210 в цвят Pincadilly Circus от списание Glamour.


Himalaya балсам за устни с какао – явно обичам балсамите, а изглежда и какаото..


Avon color trend кремообразни сенки в цвят starlight – реших, че са достатъчно светли за озаряване или като основен цвят под други. Не съм ги изпробвала все още, защото се опитвах да ги съхраня нови преди да ги снимам.


Alverdе прахообразен руж –исках да пробвам нещо такова от тях и като ги видях на разпродажба в DM...



Golden Rose silky touch matte eyeshadow №212 в близките години не бях изпробвала сенките им, а и цвета им много ми хареса.


Три продукта на Essence – комплекта им за вежди/в светлия цвят/, руж silky touch № 20 в цвят babydoll и базата за сенки I love stage.




Oriflame пила за нокти – имам същата, но права, а не извита като тази и съм много доволна, затова реших да си взема още една.


Essence all about bronze палитра – получих я като подарък. Ревюто й може да видите тук.





Това е всичко за сега от мен!

Поста стана дооооста дълъг, но и снимките са много. Надявам се да не заспите до края ;-)

Искам да кажа,че мнението ми за продуктите е лично мое и е базирано на личното ми впечатление за тях. Това, че при мен не са се получили нещата с даден продукт или, че отношенията ни са отлични, се дължи на факта, че моята кожа, коса и т.н. са различни от вашите. При вас нещата може да стоят по коренно различен начин. Все пак всеки човек е различен и индивидуален спрямо другите.


Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам на вашите коментари,мнения и препоръки!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар