Търсене в този блог

петък, 23 октомври 2015 г.

Коледно предизвикателство и резултатите

Здравейте и днес!

Докато си седим с малкия в къщи, защото е болничък, сгушваме се на топло и гледаме есенните цветове навън, осъзнах, че до Коледа остават два месеца. Осъзнах, че и тази година се изнизва между пръстите ни и оставя след себе си различни емоции. Още малко и ще започнат приготовленията за празниците, еуфорията около подаръците, с които да зарадваме близките си и тези, които ще получим ние. Покрай това поглаждайки на рафтовете с козметика, осъзнах че разполагам с доста неща, които стоят започнати и недовършени. Затова смятам, че това е период, напълно достатъчен, за да разчистя, доколкото мога рафтовете, за да започна идната година на чисто и с нови попълнения.




И да си кажа защо правя ъпдейт на поста-първо изтрих снимките на празните опаковки и не успях да ги възстановя и второ - изхвърлих и самите опаковки,което не ми позволява да направя нови снимки. Така,че със закъснение, но без нито ден да прекрачвам след Коледа, може да видите какво успях да изхабя и какво не.
Продуктите, които намират място в този пост не стоят забравени, защото не са добри, а просто защото на тяхно място използвах други или няколко наведнъж и срокът им на годност вече е към изтичане. Всички неща в поста са до началото или края на януари 2016г., затова мисля, че срокът, който си поставям, за да ги изразходя е съвсем изпълним. Още повече, че те не са чисто нови – всички са до половината или почти толкова.

И така, да започнем по ред на номерата, както се казва.
Първите продукти са:


Avene Cold crème – измиващ гел за тяло за чувствителна суха към много суха кожа. Останало е по-малко от половината и рядко посягам към него, защото се разпенва малко, а и аромата му е по – непривлекателен/ако мога така да се изразя/ от другите измиващи продукти, предполагам дължащ се на състава и предназначението му. Това в никакъв случай не го прави лош продукт. ИЗХАБЕН

Oriflame Swedish spa – ексфолиант за тяло. Бях забутала това нещо в дъното на шкафа си и напълно бях забравила за него. Наскоро го открих и искрено съжалих, че е стоял там. Хубав,освежаващ продукт с лек ментов аромат. И от него има по-малко от половината. ИЗХАБЕН

Avon solutions cellu break 5D – антицелулитен крем. Просто нямам навика да се мажа с такива продукти и стои забравен, използван 2 пъти. НЕ ИЗХАБЕН/Беше променил аромата си и отиде направо в коша/.

Oriflame feet up summer bliss –крем за крака с лимон и лавандула. Не омекотява достатъчно сухата ми кожа и затова рядко посягам към него. Количеството му е до половината. ИЗХАБЕН

Avon foot work –охлаждащ лосион за крака с папая. Същото се отнася и за него. Тук  количеството е по – малко от половината. ИЗХАБЕН

Следват няколко лосиона за тяло, плюс един крем, който се води за лице, но аз го ползвах за тяло, защото е доста мазен за лицето, а и количеството му е 200мл!!


Balea bodycreme – крем за тяло с кокос. Не лош продук, но не овлажнява достатъчно кожата ми, а и количеството е огромно – цели 500мл. Количеството в кутията е идейка по-малко от половината. ИЗХАБЕН

Derma Vio body butter – с кокос.  Този е малко по-мазничък и добре омекотява и овлажнява кожата, но пък се разнася малко по-трудно/доста е гъст/. Като количество е 220мл, използван 2 пъти. ИЗХАБЕН

Avon Love pulse – лосион за ръце и тяло с бляскави частички. Доста е приятен, но и той не омекотява достатъчно, затова го използвам и по-рядко. Количеството като цяло е 100мл, а в наличност е около 2/3 от опаковката. ИЗХАБЕН

Narsya beauty face cream с бадем и невен ето го и въпросният крем за лице. Не е лош за кожата на тялото, така че се надявам да го изразходя. Неговият срок всъщност е по- голям/не изтича януари/, но мисля, че трябва да го изхабя за едно с другите, за да отворя нови лосиони  за тяло, които си чакат реда. Затова той присъства в този пост. Количеството му е 200мл, използван 3 пъти. НЕ ИЗХАБЕН/Започнат,но до края на периода,който си бях определила не успях да го изхабя.Все пак той си е в срок,така че продължаваме/.



Маслото от бадем на Икаров го използвам предимно за кожичките на ръцете и върши добра работа, на понеже съм разсеяна и непостоянна, рядко посягам към него. Сега, включвайки го тук, се надявам да го използвам по-често. Количеството му е 2/3 от опаковката. ПОЧТИ ИЗХАБЕН/Остана около сантиметър/.

Oriflame the one фдт – много го харесвам, но както казах съм непостоянна и остава почти 2/3 от шишенцето, а срокът наближава. ПОЧТИ ИЗХАБЕН/Остана около сантиметър/.

Avon anew vitale bb+ - с този крем нещо не можах да свикна. Не е лош, но май предпочитам фдт. Количеството му е 30мл, използван около 3-4 пъти. ПОДАРЕН/Направих още един опит..../

Avon – пудра и фдт в едно. Остава му още съвсем малко от срока на годност и затова съм решила да го изразходя. Не лош продукт, а като количество около половината или идея по-малко. НЕ ИЗХАБЕН/Беше сменил аромата си..../

Oriflame studio artist cream blushс това чудо така и не се научих да работя. Пробвах се 4-5 пъти, но все го докарвам на клоун и се отказвах. Сега като стои на дневен ред, се надявам да свикна да работя с него. ПОДАРЕН/Не можах да свикна с него/.

Oriflame midnight pearl solid perfumeпарфюм под формата на нещо като вазелин/крем. Много хубав аромат, но май трябва да го сложа в дамската си чанта, за да го използвам по-често. НЕ ИЗХАБЕН /Още седи в чантата ми,но аромата му е божествен и ще го довърша до край/.

Wet N Wild coverall – пудра за лице, която не е никак лоша,просто рядко използвам такъв продукт. Срокът и тук наближава/както стана ясно вече/ и ще се постарая да я изразходя до където мога. Количеството е 7,5гр, а аз разполагам с около половината от него. НЕ ИЗХАБЕНА/Не можах да да я приключа,но поне си наложих да слагам такъв продукт,за да преценя дали ми харесва.Пудрата никак не е лоша,просто трябва постоянност в използването й.Жалко,че срокът й изтече/.

Oriflame very me коректор-стик – нещо не ми допадна като покривност,консистенция и т.н. Колкото и пъти да съм го използвала, забелязвам, че подчертава линиите на лицето и сухите участъци. Ще го пробвам още няколко пъти с други продукти на лицето си и ще видя дали ще се сработим. НЕ ИЗХАБЕН/Ужасно твърд и сух,просто не може да се работи с него/.



Oriflame milk & honey – почистващо мляко. Много го харесвам, но често го забравям, затова е в този пост. Количеството му е 200мл, като са ми оставали около 2/3 от него. НЕ ИЗХАБЕН/ Аромата му беше започнал да се променя,а и започна да ми люти на очите/.

Oriflame pure narture маска за лице с пачули и иланг иланг – хубава маска, но залежава в банята. Крайно време е и тя да влезе в поста с празни опаковки. ИЗХАБЕНА

Avon clearskin blemish clearing 3in1останало ми е количество за около 3-4 нанасяния от 75мл. ИЗХАБЕН

Balea овлажняващи капсули за лице с екстракт от планктон, масло от маслини и авокадо. От общо 7 съм изхабила само 2. Крайно време е да изразходя и тези останали 5, и то последователно, за да преценя има ли някакъв ефект от тях. ИЗХАБЕНИ


И накрая е едно голямо количество мостри – кремове за лице, емулсии,ВВ,СС,фдт,шампоани, лосиони и измиващи продукти. Крайно време е да започна да ги махам от кутийката, в която ги държа. Ясно ми е, че няма да се справя с тях за два месеца, но не пречи поне да опитам и да видя до къде ще стигна с тях. От цялата тази купчина изхабих само 4-5 броя.

Това беше за днес. Около Коледа постът ще има и продължение, за да проследим как съм се справила с моето Коледно предизвикателство.




И така...равносметката е 50/50 според мен. Моето мнение е,че срокът, който си поставих се оказа твърде кратък. Занапред ще знам, че когато си отправям такива предизвикателства, ще си определям и по-нормални срокове. От друга страна, съм доволна, защото ако не го бях направила, всички продукти, срещу които пише "изхабен", щяха да бъдат изхвърлени. Така, че този експеримент ми помогна доста. Занапред си обещавам да съм по-дисциплинирана в използването на продуктите, да изпълнявам списъка си с ревюта, които съм предвидила да напиша,да редактирам,снимките да прегледам и ако мога да оправя....,да следя срока на годност на продуктите и да си определям срокове за изхабяване на дадени неща да са изпълними.

До нови срещи!

Благодаря ви, че четете блога ми. Ще се радвам на вашите коментари, мнения, препоръки и каквото ви хрумне!

4 коментара:

  1. Доста сериозно количество, но такъв е живота на блогъра :) И аз трябва да поразчистя няколко продукта, че вече съм си набелязала нови. Успех, ще следя как се справяш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти.Искрено се надявам поне на 80% успех.

    ОтговорИзтриване
  3. Лелеее, само , колко малко неща!!!ХаХаХа!! Така е жени сме от всичко по много да има и все не стига, или все "няма"!!!!
    Мисля че крема за крака /охлаждащия/ няма да ти хареса за този студен период.
    Маслото на "Икаров" бих ти препоръчала за намазване на краищата на косата 30-40 мин преди къпане,защото те винаги имат нужда от грижа!
    На мен най-противното ми е да използвам мостри и всякакви сашета, като гледам колко много имаш ми се завива свят!Именно поради това, че направо ги мразя тези мостри спрях да си поръчвам бюти кутии!! Ужасна съм нали?

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти.Изобщо не си ужасна.И аз се отказах от кутиите(за сега) заради големия брой мостри(често и повтарящи се).Благодаря и за съветите ти.За крема знам,но ако чакам да се стопли,ще трябва да го изхвърля заради срока.С маслото не знам дали ще пробвам,защото косата ми се омазнява много бързо,а ако сложа нещо такова на нея-още на другия ден е за миене,но не пречи да опитам.

    ОтговорИзтриване