Търсене в този блог

неделя, 4 януари 2015 г.

Празни опаковки - част 2 "Грижа за тялото"

Здравейте отново!
Ето и обещаната част 2 от поредицата с празни опаковки, натрупани през последните няколко месеца на 2014 година.
И така без много приказки направо към продуктите...



1. Malizia интимен гел- това беше подарък към друг продукт на марката. Използвах го предимно при пътувания,защото беше в малка и удобна за целта опаковка. В интерес на истината, продуктът ми допадна, измиваше добре, беше доста икономичен и нямах странични ефекти като дразнене и непоносимост към него. В крайна сметка го използвах целия и останах доволна.

2. Nature of Agiva - още един интимен гел, който обаче си заминава наполовина пълен. Не защото е лош/когато го взех го използвах непрекъснато/, просто в последствие използвах предимно първия и накрая срокът му на годност след отваряне изтече.

3. Afrodita скраб за тяло с диня и манго - продукт, от който изобщо не съм доволна. Консистенцията му е толкова гъста, че при допир с кожата и опит да се разнесе, той остава някак си на парчета и пада между пръстите. Това налага повторен опит  и така, докато успея в крайна сметка да го нанеса върху тялото си. Освен това според мен /дори пренебрегвайки неудобството при самото нанасяне/,този продукт не си върши работата - частичките са едри и мисля, че само надраскваха кожата ми и общо взето изобщо не ми беше приятен за ползване. Не бих го купила отново.


4. Evterpa крем пилинг - взех го съвсем набързо, заедно с един лосион/№ 9 в публикацията/ от Елитис. За лицето ми беше доста груб и не ми вършеше работа, но пък го оползотворих за тяло..хахха
В предишната си публикация бях споменала, че не обичам да изхвърлям продукти /освен в краен случай/ и почти винаги им намирам алтернатива за ползване. Този пилинг специално не бих го купила отново /поне не и за лицето си/, но все пак не е и най-лошото нещо, което съм ползвала.


5. Oriflame ecobeauty душ гел - за тази цена, на която се продава продуктът по принцип изобщо не бих му обърнала внимание. Беше ми подарък и го използвах, но изобщо не ме впечатли - да измива добре, но не кой знае какво. Ароматът му пък изобщо не ми хареса - мирише на нещо свежо, но и доста изкуствено, а би трябвало да е с естествени съставки...

6. Yves Rocher душ крем с кафе - уникален аромат, измива добре, цялата баня ухае на него и чак ти се иска да изпиеш чаша горещо кафе след душ. Ароматът не се запазва върху тялото дълго време след душ, но все пак това е душ гел. Харесвам го и бих го купила отново, но искам да опитам и други техни продукти. От това, до което съм имала досег, съм оставала доволна.

7. Oriflame Silk душ крем с копринени протеини, лайка и екстракт от орхидея  за чувствителна кожа - хубав свеж аромат, добре измива, но не бих го купила отново. Мисля, че има много други продукти, които заслужават повече внимание и са на конкурентни цени /а и имам още запаси от подобни продукти в шкафа, които чакат да им дойде редът/...

8. Oriflame душ гел с диня и алое вера - отново подарък. Ами какво да кажа...същата ситуация като с предишния...Едва ли ще посегна отново към него.

9. Herbal time лосион за тяло с пъпеш и зелен чай - лека консистенция, бързо попива и има много приятен аромат на пъпеш. За моята много суха кожа, обаче не е много подходящ, защото просто имам нужда от повече хидратация. Иначе не е лош, особено за лятото. Подходящ е за нормална кожа.

10. Oriflame Volare парфюмен лосион за тяло - понеже харесвам парфюма на марката се сдобих и с този лосион. Ароматът ми харесва, бързо попива в кожата, оставя приятен аромат след себе си, но не за много дълго. Харесва ми, но отново за лятото, когато кожата ми не е толкова суха, колкото става през зимата. Подходящ е повече за нормална кожа.

11. Avon лосион за тяло с манго/това е старата опаковка/ - харесва ми ароматът му, лесно се нанася, попива бързо. Неудобна се оказа опаковката, защото трябват доста усилия, за да изкараш продукт от нея. Пластмасата беше доста твърда и трудно се работеше с лосиона. Новите опаковки са прозрачни и мисля,че е по-лесно да изстискаш необходимото количество продукт. Имам запас и от такива продукти, които чакат ред, затова едва ли скоро бих се върнала точно към този аромат.

12. Avon крем за тяло с аромат на ванилия - това чудо го изхабих без да му мисля много, просто ми беше фаворит, най-вече заради аромата. Консистенцията му беше малко по-гъста от обикновените лосиони, с леко перлен цвят. Много съжалявам, че не си взех повече от един, защото мисля, че го спряха. Лесно се нанася, ухае божествено на ванилия/стига да харесвате този тип аромати/,попива бързо, но и оставаше в кожата ми за по-дълго. Ако пуснат пак в каталозите, задължително ще си купя отново.

13. Krauterhof крем за тяло с какаово масло и масло от ший - мостричка, която използвах за едно нанасяне, при това доста пестеливо. Ароматът беше страхотен, лесно се нанася,попива бързо, но не можах да разбера дали има ефект, защото както казах, го нанасях много пестеливо. След време може и да си купя пълноразмерен продукт.

14. Yves Rocher cle vegetale minceur botanical slimming key - това трябва да действа отслабващо. Е не отслабнах в областта на корема и ханша след едно нанасяне, но да си кажа за протокола - нанася се лесно, ароматът не е неприятен. Усещането беше някак странно, но не неприятно - отвън се усещаше охлаждане, а отвътре - затопляне. След една употреба повече не мога да споделя.

Ами, това бяха и продуктите от част 2. Някои ми допаднаха много, други не чак толкова, а трети изобщо, но така се случва понякога.
Благодаря ви, че четете блога ми и ще се радвам да оставяте коментари, препоръки или каквото ви хрумне.
Очаквайте част 3 с декоративна и друга козметика, предимно за лице.
До нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар