Търсене в този блог

неделя, 29 март 2015 г.

Mariza лак за нокти be chic!

Здравейте!

Днес ще ви разкажа накратко за един лак за нокти на фирма Mariza. Той е от серията be chic! и е с номер 9324/в каталога/, а цветът се нарича ruby. Получих го като подарък от фирмата миналата година в игра по случай стъпването й на българския пазар.



 И така....лакът е цикламен на цвят,четката е нормалната/обикновената/ за лакове, но нанася лака добре. Не става на черти при нанасяне, изсъхва сравнително бързо и при мен издържа около 3-4 дни без топ лак, а това при мен лично си е постижение. Покривността му от едно нанасяне е лека, но при две вече цвета е супер плътен и равномерен. При повечето лакове е така,особено при тъмните и ярки цветове, така че това не ме учуди или впечатли.

                                                              тук е един пласт лак                             
тук са вече два пласта лак

 Понеже цвета е малко претенциозен и особен за мен/не в лошия смисъл/, в повечето случаи го комбинирам с едно от мини лакчетата със сив и черен брокат на H&M. Така  става по-интересен, а и по мои наблюдения малко по-издържлив.

в комбинация с лака на H&M


самото лакче на H&M

В общи линии лакът ми харесва,съхне бързо,издържа доста на моите нокти, а и мисля,че би се комбинирал добре и с други цветове за по-шарен и вече пролетен маникюр - напук на дъждовното и студено време навън.




Сериозно се замислям да опитам и други цветове на марката,а защо не и други продукти/вече съм си набелязала някои нещица,които влизат директно в wish- листа ми/.
Това е засега от мен.
Надявам се да съм била полезна.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар