Търсене в този блог

четвъртък, 7 май 2015 г.

"Нежна грижа" карамел от Oriflame

Здравейте отново!

Днешната мини публикация е посветена на един продукт, който от известно време е неизменна част от козметичния ми арсенал. Това е продукт, който е на пазара от поне 15 години, но досега не го бях пробвала. Говоря за едно малко и в пряк, и в преносен смисъл, сладурско мултифункционално балсамче на Oriflame – „Нежна грижа”.



 Като казах,че е от толкова време на пазара, имах пред вид първия, който е без аромат. Моето съкровище е с аромат и лек вкус на карамел и мисля,че е от доста по-скоро. И така...да поговорим накратко и за самото балсамче.


Кутийката е малка, компактна и много сладурска, като различните аромати са в различни цветове, съответстващи на съответния вкус в тях. Консистенцията наподобява вазелин и е приятна при допир и нанасяне. Количеството е 15мл и на пръв поглед  изглежда ужасно малко, но в интерес на истината е много много икономичен продукт. Аз го имам може би от края на миналото лято и съм стигнала едва до средата горе-долу.



 Използвам го всяка вечер, а понякога и сутрин, като от време на време го сменях за разнообразие с друг продукт,но не защото не ми харесва, а защото исках да изхабя другия такъв. Най-често го използвах зимата и с радост мога да отбележа, че този път се разминах с напуканите устни. Просто това чудо си вършеше работата през нощта, а също и сутринта преди да изляза, и за първи път от много време усещах устните си меки, хидратирани и без никакви следи дори от опит за напукване.


Освен за устни понякога за използвах и върху носа ми, когато съм с хрема и той става зачервен и чувствителен на допир. След 2-3 намазвания, нещата вече са доста по-спокойни. Също го ползвах и за кожичките на ноктите, който поради ужасно сухата кожа на ръцете ми, често изсъхват и се  цепят. Резултата и там беше доста добър.



В заключение ще кажа, че това е един много добър балсам с многостранна употреба. Доволна съм/както си пролича от написаното/ и ще продължавам да го купувам. Даже имам и нов – с аромат на кокос. Цената му е малко високичка според мен – 13,90лв., но аз го „дебна” да е на промоция и тогава го поръчвам – тогава е около 6,90лв./в повечето случаи/.


Това беше за днес от мен!
Хубав ден!

Ще се радвам да споделите мнения и препоръки в коментарите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар