Търсене в този блог

четвъртък, 12 март 2015 г.

Празни опаковки - част 3 "Разни разнообразни"

Здравейте отново!

Много съм несериозна напоследък,но си има уважителни причини за отсъствието ми.
Както бях обещала преди време трябваше да пусна пост №3 с празни опаковки и не само.
Е най-накрая му дойде моментът.
Ето ги и тях:



Започвам с няколко лака,които са вече изсъхнали или развалени и затова направо отиват в коша.Изключение прави само този на Inglot, който беше в една от кутиите Pinks миналата година. След втората му употреба той просто се пресече/ако това е думата/и няма как - ще се разделим.




Следват 3 палитрички със сенки на Cantare cosmetics, които бях взела от Елитис и направо и те заминават към най-близката кофа. Мисля,че не съм попадала на по-ужасни сенки за очи –супер много се разпрашават,седят на петна,за преливане изобщо не можем да говорим,а накрая трябва да си измиеш лицето,за да ги отмиеш от бузите си,защото стигаха до там при нанасяне...направо не знам защо изобщо съм ги купила,но.... )

Следва нещо на Oriflame,което трябва да е нещо като гланц или и аз не знам..След нанасяне стои на устните все едно съм яла червено цвекло,изглеждат сухи и на петна...Няма какво да кажа повече..

Следващото е една спирала на Wet nWild XXL Lash, за която може да прочетете ТУК. В допълнение ще добавя само,че изсъхна доста бързо,но иначе не е лош продукт.

Другата спирала е на Rimmel Skandaleyes show off. Какво да кажа- хареса ми как стои на миглите,не ги слепваше/все едно имам 3 мигли на очите/,напластяваше добре и не ми тежеше на очите. Също така не се размазваше и се почистваше лесно,дори с мицеларна вода. Може би в бъдеще отново бих си я взела,но след като изхабя другите, с които разполагам в момента.



Следващите продукти са на Phytocode, за които направо ви препращам ТУК, за да прочетете повече за тях. А пък малките сладки шишенца си ги запазвам,за да ги използвам при пътуване.



Следващото нещо е почистващо мляко на Афродита с екстракт от жожоба. Използвала съм го и преди и съм оставала доста доволна от него. Това проста остана на заден план,защото получих друго подобно мляко,взех си и мицеларна вода и явно съм го забравила. Изтече му срокът и затова се разделяме, а не защото не съм доволна. Може би след време бих си го взела отново.

Кремът на Avon  с краставица и зелен чай е следващият продукт в кошницата ми с опаковки. Тозе обаче така и не го изхабих. Предназначен е за мазна/комбинирана кожа и е с лека консистенция,т.е гел-крем. Дотук добре,но ... както се очаква при такъв продукт, попива бързо и матира кожата, но оставя и неприятен филм върху кожата на лицето ми. Също така усещах и едно доста неприятно опъване и затова се разделям с него,въпреки че е почти пълен. Не можах да му измисля и друго предназначение, защото за ръцете например имам нужда от доста хидратиращ крем, дори по-мазен, а този съвсем не е такъв.



Следващото кремче е на Himalaya. Много добър крем, попива добре, хидратира и не мазнее неприятно върху кожата ми. Може би бих си го взела отново.


Другият крем на Avon с витамин Е го изхабих и не беше лош. Накрая обаче, започна да ми омръзва и го доизразходих за ръцете си. Просто обичам да редувам продуктите и когато са в нормалните 50мл са точното количество за точното време, което да им се насладя и да ги ползвам,но тази серия на марката/Avon care/  е 100мл и ми омръзна просто.


Следващото мини е активният лосион Acne out на Biotrade от една кутия на Pinks. Хареса ми действието му, но при редовна употреба усещах леко изсушаване и опъване на кожата,но когато престановявах за няколко дни, всичко беше супер. Забелязах и доста добри резултати в проблемната зона и бих го звела отново.


Следващият продукт е тоник за лице с ехинацея и бял чай на Avon. Честно казано не ми хареса-оставяше лепкаво усещане върху кожата и се налагаше да го отмия,защото не ми беше никак приятно. Затова се разделям с него,но ще запазя опаковката му,както и тази на acne out за път.


Следва масло за нокти на Етерика,към което се отнасях доста несериозно,не само защото попиваше бавно,но и заради некачесвената и проскубана четка, с която се работеше доста трудно. Накрая и на него му изтече срока и го хвърлям.Ще му търся заместител...



Другото масло на същата марка е масло за мазна кожа, което не беше никак лошо и май скоро отново ще се сдобия с него, но първо имам други за доизразходване. Както сами се сещате и тази опаковчица отива за път.


Sebo vegetal  на  Yves Rocher – мостричка, която успях да разделя за две употреби и за толкова използване, прецених,че ми харесва и може би скоро ще си го взема в реален размер/стига да не изникне нещо пред очите ми,което да ме впечатли повече/.


Vichy normaderm почистващ гел/бяха няколко мострички,които ми стигнаха за около 3 седмици/ –хареса ми, но като че ли малко пресушаваше кожата ми и може би е добър вариант да се редуват различни измиващи и почистващи продукти,за да не свиква кожата и да не се пресушава/омазнява.

M.Asam фон дьо тен мус – не беше моят цвят,не знам има ли различни цветове,но този беше доста тъмен за мен. Освен това го усещах доста тежък,все едно съм с маска на лицето и просто не ми допадна.

M.Asam крем за лице с хиалуронова киселина – при нанасянето му усещах някакво парене и дискомфорт. Явно това не е моят крем за лице.

Uni мокри тампони за почистване на грим. От тях ми пареше леко на очите, но не чак нетърпимо. Все пак си мисля,че не би трябвало да е така и едва ли бих ги взела отново, но са добър вариант за път,за да не носим прекалено много неща с нас.

Следват две парфюмчета мострички на Yves Rocher под формата на мокри кърпички. Свежи цветни аромати. Това е, което мога да кажа за тях след една употреба.

Bourjois спрей против изпотяване. Хареса ми, нямах проблеми с него. Е не сприраше изпотяването на 100%,но спираше неприятната миризма, което все пак е нещо. Не е лош продукт,но при морето от подобни стоки едва ли бих го взела отново.

Adidas  и Nike – много свежи, типично летни/и не само/ аромати, които са много приятни и ненатрапчиви. Обичам такъв тип миризми и ако до лятото не съм си харесала нещо друго,може би бих си ги купила отново. Само трайността им да беше малко по-голяма..(

Ами това беше и последната част/за сега/ с изразходени и не само продукти. Надявам се да не съм ви отегчила много и съжалявам,че се полечи толкова дълъг пост,макар че се старах да съм максимално кратка,но така се получава, когато събираш ли, събираш празни опаковки. Вече съм събрала даже за нов такъв пост...
Това беше за сега от мен.Ще се радвам да споделите мнението си за блога, посат или въобще каквото ви хрумне.

До скоро и ви благодаря безкрайно,че ме четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар