Търсене в този блог

сряда, 17 септември 2014 г.

WETNWILD ревю

Здравейте отново! Дълго не бях пускала пост и ето, че дойде времето за такъв. Доста се забавих с този, но причината беше, че исках да подложа продуктите на няколко „изпитания” преди да пиша за тях.




Ето и моите впечатления за продуктите с марка WETNWILD, която все повече набира популярност в средите. Като начало мога да кажа, че бях много очарована от факта, че представителите на марката за България бяха така любезни да ми изпратят за проба някои от техните продукти. Също така бяха изключително бързи в изпращането им. Само след около 3-4 дни нещата ме чакаха в пощенския клон при нас. Представителите бяха избрали да ми изпратят четири продукта: пудра за лице Coverall, моно сенки за очи, очна линия и спирала. Всички неща бяха запечатани и опаковани добре, за да се гарантира безпроблемното им пристигане при мен. След неколкократна употреба вече имам изградено мнение за тях и е време да го споделя с вас.

Пудра за лице  Coverall в цвят Е822В Fair/Light -  В първия момент си помислих, че цвета й е доста светъл за мен, но след като я изпробвах, установих, че си пасва идеално. Тя е доста фина като текстура, нанася се доста лесно с апликатора към нея, който си има специално място в кутийката. Самата опаковка между другото е доста симпатична и се затваря плътно, което не позволява да се отвори при носене в дамска чанта, особено в моята, която е пълна с безброй неща, повечето от които даже не знам какво правят там. Да се върнем към самата пудра и нанасянето й върху лицето. Както вече споменах с апликатора работата върви доста добре. Опитах и с четка, но там нещата не се получиха. Разпрашава се и върху четката няма достатъчно количество, което да сложа върху лицето си. Може проблема да е бил и в четката ми, но в интерес на истината опитах с 3 различни и резултата беше еднакъв. Върху лицето стои някак сатенено – матово, което на мен ми допада много, защото кожата ми е комбинирана към мазна. Издържливостта на пудрата никак не е лоша – някъде в порядъка на 4 – 5 часа, сложена само върху крем за лице. Като цяло съм доволна от нея. Мисля,че се справя доста добре, не усещам да запушва порите на лицето ми и не се събира в гънките. Стои равномерно навсякъде.




СенкиE256B Envy – първоначално малко се разочаровах от избора на цвят от представителите на марката. Никога не съм успявала да се спогодя със зелен цвят сенки, въпреки че очите ми са пъстри и на моменти стават почти изцяло зелени. Някак не се възприемах с този цвят, независимо какъв нюанс на зеленото е. Предпочитам кафеникавата гама и сивкаво. Дадох му шанс, най – малкото, защото трябваше да изпробвам всички изпратени ми продукти. В интерес на истината останах изненадана , и то приятно. Цветът никак не беше лош, даже напротив. Стоеше много хубаво и смело мога да кажа, че ми отиваше. Някак правеше очите ми да изпъкват, а и цветът им също. Май ще променя мнението си за цветовете. Нанасянето е лесно с апликатор/май предпочитам да работя с апликатори/, не се разпрашава/отново с апликатора/ и не се налага да слагам по 100 пъти, за да придобие наситен цвят. При използването на четка, обаче се разпрашават и става малко трудно за работа. Лесно се наслояват. Издържат около 3 до 4 часа без основа за сенки, като не се събират в гънките, а някак постепенно избледняват. Не че ги няма изобщо след това време, просто цвета е доста по-блед. С база издържат около 7 часа. Мисля да изпробвам и други нюанси, но може би ще бъдат от многоцветните, за да мога да ги комбинирам. За тези не намерих с какъв цвят да направя комбинация и ги носех самостоятелно.



В ляво без база, в дясно с база.


Очна линия Mega Liner E868 Dark Brown -  Няколко пъти в живота си съм си купувала или са ми подарявали очна линия и все не успявах да се сработя с нея. Не знам защо... и тук не беше по – различно. Първото нанасяне трагикомедия, второто вече беше доста по – добре. Третият път направо си беше професионална работа. Шегата настрана – започнах да свиквам да си слагам очна линия и се справям добре. Цветът е тъмно кафяв и стои/поне според мен/ доста по – меко и естествено от черния. Очната линия е в шишенце и е с тънка честица, с която се работи сравнително лесно, имайки предвид моя „опит” с такъв тип продукти. Цветът някак ми се вижда не много наситен и аз повтарях линията. Може би причината е и в това, че не е черна, а кафява. Издържа при мен цял ден и не се размазва. Отстранява се много лесно, дори само  с вода, което в това дъждовно време не е голям плюс. Борбата продължава ... да видим дали накрая ще заобичам този тип продукти.

Спирала за очи XXL Lash в цвят въгленово черно – Още с отварянето ми направи впечатление, че е доста суха като консистенция. За първи път ми се случва да разпечатам спирала и да е толкова суха. Аз обикновено като уцеля някоя много течна я оставям отворена за една нощ, за да поизсъхне малко. Тази нямаше нужда, даже ми се видя прекалено суха. Иначе се нанася лесно, не се рони/ което е странно/, не слепва миглите и стои добре. Не дразни на очите ми/на времето имах големи неприятности с една спирала и от тогава доста внимавам/  и се отмива като всяка друга спирала. Това, че е суха/не знам дали по принцип си е такава консистенцията или моята така се е паднала/ пречи на напластяваш много, но аз и без друго не слагам толкова много туш на миглите си, особено за ежедневен грим. Така, че като за всеки ден е добре. Опасявам се само, че ще изсъхне доста по – бързо от друга спирала, но ще видим....



Като цяло съм доволна от продуктите, а и ценовия клас е доста приемлив за пазара ни/според мен/. Единствено като препоръка мога да кажа, че би трябвало да може клиентите да достигат по – лесно до нея, може би в дрогерии или щандове, за да я видят на място.

Това са моите впечатления от козметиката WET n WILD. Мнението ми е съвсем искрено и не е продиктувано по никакъв начин от факта, че продуктите не са закупени с лични средства, а са изпратени за проба от представителите на марката за България.

Радвам се, че ме четете. Ще се радвам да споделите мнения, препоръки, въпроси и каквото ви дойде на ум.

Поздрави!

Няма коментари:

Публикуване на коментар