Търсене в този блог

понеделник, 21 юли 2014 г.

PINKS BEAUTY BOX ЮНИ 2014г.

PINKS BEAUTY BOX ЮНИ 2014г.

Ето и моето първо ревю,свързано с козметични продукти! То е за моята първа бюти кутия от Pinks. Знам,че вече има доста ревюта по темата, но реших и аз да напиша мнението си. Ревюто закъсня,защото нямах подходящи снимки,но въпреки това реших да го пусна,макар и с лоши такива. Другата причина за закъснението ми е,че искаш едновременно с описанието на продуктите в кутията,да напиша и опита ми с тях. Затова имах нужда от време,за да ги изпробвам.



И така...да пристъпим към кутията. Доставката беше изключително бърза,което много ме зарадва. Кутийката беше в много добро състояние, не беше намачкана от куриерската фирма,което също бе много добре. Когато я отворих всичко беше грижливо обгърнато в хартия и вързано с цикламена панделка. Имаше и картичка с името ми,което е много очарователно. 



Какво имаше всъщност вътре:

1.      Acne out на  „Biotrade”-активен лосион против пъпки и черни точки/15 мл/. След около седмица употреба сутрин и вечер,наистина имаше видим резултат. Т-зоната ми и в частност най-вече носа е с по-видими пори и там се образуват доста неприятни черни точки. След като изпитвах продукта една седмица, забелязах,че те вече не са така видими,дори са по-свити и не се натрупва този неприятен себум. Заслужава си да продължа да третирам мястото и с реален размер продукт,така че ще е в списъка с покупки.


2.      Rosa Damascena” околоочен гел на  Bilka/оригинален размер 25мл/”.Както споменах по-горе всичко от кутията е подложена на изпитание поне една седмица/или поне това,което позволява толкова време,заради количеството си естествено/,преди да пиша. Гелът е с лека текстура,ненатрапчива, а даже напротив-приятна миризма. Нанасях го предимно вечер,когато кожата на лицето и не само е спокойна,без да събира градска мръсотия и т.н. Кожата около очите ми стана по-мекичка.Само това мога да кажа на този етап.Когато го изхабя целия гел,може би ще придобия по-цялостна представа. Продуктът не е лош,така че мисля да му дам шанс.


3.      Yves Rocher” крем душ с бразилско кафе/оригинален размер 200мл/.Аз съм голям почитател на марката и продуктът не ме разочарова изобщо. Използвала  съм може би почти всички техни душ продукти,предлагани тук в България, както и неща,внасяни от Германия. Доста е жалко,че тук асортимента е по-беден, отколкото в чужбина и ако човек иска да изпробва продуктите им,трябва да прибягва до поръчки...Не, че е лошо-напротив! Просто ми се иска и тук да ги има всичките им нещица. Доста се отплеснах..Душ кремът е с невероятен аромат на кафе,който аз обожавам.Цялата ми баня се омирисва на него.Лошото е,че не е особено траен върху тялото,както повечето всъщност.Но иначе си струва да се купи,стига да обичаш такъв тип аромати.


4.      Yves Rocher Cle Vegetale серум за отслабване/5мл/. Естествено след едно намазване с продукта няма как да видя резултат,но поне аромата и консистенцията не бяха неприятни.Като плюс мога да кажа,че кожата след намазване с него стана по-мекичка. Като се опарича малко,може и да  се поотпусна и да пробвам и в реален размер/такъв тип продукти от бранда не съм изпробвала,така че.../.

5.      Yves Rocher Cerisier en fleurs EDT /1мл/. Парфюмче под формата на мокра кърпичка. Много приятен цветен аромат, подходящ за сезона.Аз съм фен на такива аромати,така че искрено съжалих,че е само 1 брой, а не беше малко флаконче,за да имам поне за няколко дни. Свежо ухание наистина. Хареса ми.



6.      L’Oreal Professionnel Vitamino Color шампоан/2х10мл/.Естествено,че от две измивания няма как да придобия представа,но определено ми хареса.Косата ми рядко си харесва измиващ продукт,а към този определено има някакви предпочитания.Ще му дам шанс и в реален размер.

7.      Mixa” СС крем/2 мл/. Първоначално се стреснах от зеления цвят,но мисля,че добре прикрива кожни несъвършенства,поне при мен.
8.      Mixa” хидратиращ крем с 10% глицерин/2мл/. Ръцете и тялото ми са доста сухи и трудно намирам продукти,които да им харесат.Естествено 2 мл за тялото нямаше как да стигнат,така че го приложих на ръцете си. Буквално за минути го изядоха. Мисля,че им хареса...


9.      Revive Snails Extract Regenerating Power Serum/2х2мл/.Въпреки,че кожата на тялото ми е много суха,то тя на лицето е комбинирана към мазна. Така,че не търпи мазнеещи продукти върху себе си,най-малкото, защото не е никак приятна нито за гледане,нито като усещане. Серумът не е  такъв и мисля,че се сработи доста добре с лицето ми. Даже попи изключително бързо и не остави филм върху нея. Повече не бих могла да кажа.

10.  Inglot Nail Enamel – лак за нокти/реален размер 15мл/. На мен се падна един много нежен зелен цвят/№696 или 969-не разбрах кой всъщност е номер/. Много сладък цвят,добре се нанася и изсъхва сравнително бързо.За издръжливост е средна/около 3-4 дни на моите нокти/.


Освен това вътре в кутията имаше тест за определяне на типа кожа от „Yves Rocher”,който в интерес на истината показа вярно каква е моята. В книжката имаше талони за отстъпка – 10% при покупка от „Revive Snails Extract”, и 15% от „Inglot”. Имаше и рекламни листовки на продукти на „Biotrade”,както и каталог с магнитен разделител за книга.

Какво да кажа-мисля,че кутията е много добра.Ще видя и двойната за юли-август каква ще е.Ако намалят малко мострите от по 2 и 2 мл, ще бъде чудесно.

Това е за сега от мен. Извинете ме за лошите снимки.Надявам се скоро да имам нещо по-подходящо от телефон, с което да правя и по-хубави снимки.

Дано да съм била полезна!Ще се радвам да коментирате!
Забавлявайте се!
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар