Търсене в този блог

понеделник, 7 юли 2014 г.

Нещичко от мен за мен

Здравейте!
Казвам се Диана,на 31 години,щастливо омъжена и майка на едно малко,палаво и щуро момченце на 2 години и 5 месеца,което безумно много обичам.
От много време ми се искаше да направя блог,който да си е мой и в него да пиша моите си вълнения, но ... все не ми оставаше време покрай детето и всичко останало, или по-скоро май си намирах оправдания да не го направя.
Искаше ми се да пиша какво ли не, бях ентусиазирана, вълнувах се...и после се отказвах. Разубеждавах сама себе си, че няма да се справя, че не знам как се прави блог, и най-вече, че не знаех какво точно да пиша, дали въобще ще има кой да го чете и дали ще се харесва изобщо на някого. И така всеки път. Отново и отново. Искаше ми се да споделя толкова неща – какви картички съм направила или пък обици и гердани /обичам да правя такива неща/, но после си казах: „Добре, ще покажеш тези, които си направила до сега, а нови?!” и спирах до тук. Осъзнавах, че просто няма да имам физическото време да продължавам да правя нови и нови неща, за да има какво да показвам всеки път. И отново спирах. Докато един ден попаднах случайно в блога на Ели и още няколко блога, в които момичетата пишеха за неща, които също обожавам – козметика, пазаруване, нови придобивки. Е този път наистина се запалих. Започнаха да ми се въртят идеи за какво да пиша, въпреки че моите финансови възможности са доста далеч от това да показвам скъпи продукти и да поръчвам неща от чужбина, с които да се поглезя, А ТОЛКОВА МНОГО МИ СЕ ИСКААААА. Но нищо, ще пиша за това, което имам и за това, което мога да си позволя поне ЗА СЕГА. Пък знае ли човек, може скоро да ви изненадам и с нещо по-така.
Всичко добре, но се появи и ново 20-с какво да снимам, като фотоапарата се развали и чакам Дядо Коледа посред лято с нов!? Единственото, с което в момента разполагам, за да направя снимките е един телефон, но скоро надявам се да мога да направя и по-свестни снимки.
Стига толкова отегчителни словоизлияния!
Това е първата ми публикация и си пожелавам успех!
Скоро и първото ми ревю, както го наричат в средите!

 Пожелайте ми успех и вие! Ще се радвам, ако има хора, които четат моя блог и ще съм безумно щастлива, ако има такива, на които той ще бъде приятен и полезен.
Хубава седмица!  

Няма коментари:

Публикуване на коментар