Търсене в този блог

петък, 1 август 2014 г.

Pinks beauty box юли-август

В това дъждовно и мрачно време направо не ми идваше музата да напиша някой ред,но освен да се крия от светкавиците под масата,се взех в ръце и го направих.
                   
Ето и моят следващ пост за двойната кутия на Pinks за юли-август. И аз като доста от блогърките се чудя защо я наричат двойна. Смятам, че си е съвсем нормална ежемесечна кутия, но както и да е...



Отново имаше забавяне  с ревюто,поради факта,че искам да споделя и впечатленията си от продуктите. Така ще съм сигурна,че тези,които ме четат, ще могат да придобият някаква представа за продуктите,ако вече не са ги използвали,разбира се. Естествено искам да отбележа,че мнението си е лично мое и не ангажирам с него никого. Вкусовете и предпочитанията на всички са различни,различна е поносимостта към даден продукт,както и ефекта от него е различен при всеки.

За доставката,самата кутия и т.н. мисля,че не е необходимо да говоря много – бърза доставка, сладурска кутия/неомачкана от премятане/, задължителната картичка с името на получателя,което всъщносте доста мило и готина хартия в бяло и цикламено. Идва ред и на самите продукти:

Балсам за коса Lavanda – балсамът не е лош,но просто моята коса има непоносимост към такива продукти, особено за такива от типа „за всеки тип коса”. Просто тя ми отмъщава с омазняване, най-вече в корените още на следващия ден след измиване. Аромата да си призная не ме грабна с нищо. Консистенцията е като на другите балсами,които съм успявала поне да изпробвам – нито прекалено гъст, нито рядък. Просто това не е моят балсам.



Дезодорант против изпотяване на “Bourjois” total freedom 24 H anti-white. Използвам го от деня, в който получих кутията. Аромата ми допада, остава дълго време,макар и не толкова силен към края на деня. За петна до момента не забелязах да оставя по дрехите, така че може би наистина работи. Харесва ми и бих го взела отново.

Алое вера гел на Krauterhof. Обещава да направи кожата мека и еластична, регулирайки водния баланс в нея. При мен не стана точно така, може би защото кожата ми и наистина много суха и гелът попива толкова бързо,че не се задържа на повърхността. Просто след вечерното ми мазане с него, на сутринта нямаше и помен,че кожата е била поглезена с гела. Може би трябва да се нанася по-често и през деня или пък не е подходящ за мен. Но....ще продължа да опитвам. Харесвам продуктите на бранда и ще дам шанс и на този. Все пак има още доста докато изхабя опаковката.


Дотук с пълноразмерните продукти. Следват малко мострички:


Biotrade melabel sun SPF 50+ слънцезащитен крем за лице




Yves Rocher sebo vegetal матиращ гел крем за мазна и комбинирана кожа


Yves Rocher Evidence дамско парфюмче под формата на мокра кърпичка

Yves Rocher Green мъжко парфюмче под формата на мокра кърпичка

M.Asam magic finish хиалурон крем за борба с първите бръчки

M.Asam aqua intence фон дьо тен мус


Krauterhof body cream с какаово масло и масро от ший



Мострите с ръка на сърцето си признавам, че не съм пробвала. Тях ги оставих за едно пътуване през уикенда, което се отложи миналата седмица. Ако времето позволи ще се осъществи тази кратка почивка. Тогава ще имам възможността да изпробвам мострите и евентуално да си съставя мнение за тях. Казвам евентуално, защото според мен,а предполагам и според повечето хора е нужно малко по-голямо количество продукт, за да може да се използва поне няколко дни, за да се състави по-конкретно мнение и впечатление за продукта.

Това е за сега от мен. Надявам се да съм била полезна на някого.

Ще се радвам да оставите коментар!

Пожелавам ви усмивки и слънчево лято, от което както се оказа тази година имаме голяма нужда.



Няма коментари:

Публикуване на коментар