Търсене в този блог

четвъртък, 28 март 2019 г.

Nivea Q10 Power

Здравейте, приятели!

Дойде време да ви споделя мнението си за три продукта, които ми  бяха изпратени от Nivea България.








#daretowowandcare е инициатива на бранда, в която този път и аз бях една от избраните да пробват продукти на марката и да станат посланик.

Преди около две седмици съвсем неочаквано получих пратка, която включваше три продукта - дневен крем, ампула и маска. И трите продукта са предназначени за по-зряла кожа и имат претенциите да се борят с дълбоки бръчки.

Моите бръчки не са дълбоки и силно изразени, но все пак имам вече такива. На възраст 36 години и след доста промени в състоянието и вида на кожата ми, и аз се нуждая от вече малко по-сериозна грижа. От кожа, която беше почти изцяло мазна, сега е комбинирана, но с доста рязка граница между Т-зоната и останалата част от лицето. Кожата на бузките вече не е леко мазна, а доста суха и на моменти опъната. Като цяло цялото ми лице има нужда от стабилно подхранване и хидратация. Защо ви пиша всичко това ли?! Защото искам да придобиете представа с каква кожа са се срещнали днешните герои в публикацията. Пиша това, за да разберете и прецените до колкото е възможно и как биха се разбрали те с вашата кожа.


И да си дойдем на думата, а именно мнението ми за самите продукти.




Дневният крем е с плътна, но не гъста консистенция. Има приятен аромат, изчистена и сладурска кутийка / в моя случай от 20мл/. Но не за това искам да говоря. Искам да ви споделя за неговото действие. За тези около две седмици ежедневна употреба мога да кажа, че повлия доста добре на кожата ми. В момента я усещам доста по-мека, по-подхранена и еластична. Не усещам опъването, което споменах по-рано, не виждам лющене и неприятно усещане за дискомфорт. Нанася се лесно, попива бързо и не оставя мазен филм върху кожата. За това дали я подмлади, ще мога да кажа след доста по-дълъг период от време, въпреки че е излишно да казвам, че да разчитаме само на козметиката за добрият вид на кожата ни си е направо смешно. Начинът ни на живот, хранене, спорт, почивка, приемът на алкохол и цигари оказват най-голямо вляние върху нея.
Но като цяло аз съм доволна от крема и от начинът, по който повлия на кожата ми.

Следва един продукт, от който аз съм повече от доволна, а именно - ампулата. Ако щете вярвайте, но още след първата употреба видях, че има разлика в кожата ми. Чак не повярвах и реших, че си въобразявам. След втория път това се потвърди и вече мога да кажа със сигурност, че действа, поне при мен. Нанасях ампулата вечер преди сън и без никакъв друг продукт върху лицето си. На сутринта усещах кожата си отпочинала, мекичка, пухкава и някак като "напомпана" / в добрия смисъл на думата/. Най-много се шокирах от това, че назолабиалните ми бръчки бяха като запълнени и това още първата сутрин. Това беше и причината да не повярвам на резултата. Ноо определено има резултат и ще си я купя, за да продължа да я ползвам поне още известно време.


Третият продукт е маската. Като anti age продукт не мога да кажа до колко се справя, но определено подхранва кожата, избистря тена и я омекотява. А не е ли именно това едно от нещата, които се борят със стареенето на кожата?! Въпреки, че не ме впечатли кой знае колко с ефекта си, защото това получавам и от другите маски, които ползвам, не мога да кажа, че е лош продукт. Напротив! Но не очаквайте wow ефект само от нея.




В заключение мога да кажа, че съм доволна от продуктите и от действието им върху кожата на лицето ми. Явно комбинацията им е успешна и работят добре заедно. Резултатът ми хареса и аз вече си имам изявен любимец сред тях. Определено ще си закупя още ампули, за да продължа с ефекта им и да видя, надявам се още по-добър резултат.


* Продуктите са ми изпратени от Nivea България като част от тяхната кампания  #daretowowandcare. Постът не е спонсориран. Мнението ми за продуктите е базирано на моя опит с тях.


Това е за днес,приятели!
Дано да съм била полезна. Благодаря ви,че четете блога ми!

До нови срещи!

Целувки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар