Търсене в този блог

четвъртък, 14 февруари 2019 г.

Празни опаковки.

Здравейте, приятели!

След известно отсъствие се появявам с пост за изхабените продукти за около 3-4 месеца. Снимките стоят в папката, но все не намирам време да седна и да напиша поста. Няма да се впускам в много подробности за продуктите, ще кажа по няколко думи за тях, дали са ми харесали и дали бих купила отново. Разделила съм ги на групи, за да е по-лесно да се ориентирате вие при четенето, а и аз при писането. 😉



Първите продукти са за тяло:


Avon ultra sexy лосион за тяло – много странна консистенция – нещо като мус,много приятен аромат, но за моята адски суха кожа не достатъчно подхранващ. Едва ли бих купила пак, поне не в близко бъдеще.


B.U. bodystories душ крем с лимон и ванилия – мнооого ми хареса този душ крем. Страхотен аромат, пухкава пяна…просто разкош! Бих купила пак този, а и други аромати.


Palmolive gourmet Berry delight душ крем – отново едно разкошно изкушение за под душа. Да, бих купила пак, както този аромат, така и другите от серията.

Faberlic душ гел Карибски бриз – честно да си призная очаквах повече. Ароматът не е лош, но не достатъчно изкушаващ,силен и траен за моят вкус. Имам и други такива продукти на марката и за тях ще прочетете в следващия подобен пост/докато напиша този и вече събрах достатъчно празни опаковки за нов…/. Не бих повторила покупката.

Avon sun+ pure & sensitive – слънцезащитен лосион за лице и тяло с spf50. Хареса ми.Лесно се разнася, попива сравнително бързо и не се олепваш целия в пясък. Не мога да кажа до колко предпазва, но никой от нас не стана червен като рак, а за мен това си е цяло постижение.Бих повторила покупката, но в момента имам заредени продукти от тази серия и на други марки за поне две лета напред.


Farmona tutti frutti ексфолиращ душ гел с круша и червена боровинка – доста време се въртеше из банята, но накрая го изхабих. Не, че беше лош, просто рядко се сещах за него. Имаше приятен аромат и приятни не груби частици в него. Едва ли скоро бих го взела.


Oriflame northern glow гел за вана и душ – мнооого ми хареса. Уникален аромат, страхотна пяна и нежно измиване. Имам и лосиона за тяло и парфюма от същата серия.


Следват няколко продукта за лице:

Faberlic botanica дневен крем за лице 30+ - Честно казано хич не ми хареса. Имаше някак странен аромат,мазнееше ми върху лицето, а аз съм с комбинирана кожа и това не ми харесва. Имам от същата серия и околоочен крем, от който също не останах очарована/няма го на снимките,може би е в другата част от празни опаковки,събрани за следващ пост/. Не бих повторила тази серия. Преди тях използвах дневен и нощен крем от друга тяхна серия и от тях останах много доволна.

La Roche -Posay Anthelios XL BB крем с фактор 50+. Един много любим продукт за лице през горещите месеци, а и не само. Хареса ми и бих купила отново.

Balea околоочен крем с лотос – нищо особено-нито  добър, нито  лош. Омекотяваше кожата в тази зона, но не ме впечатли кой знае колко. Едва ли бих купила пак.

Garance тоник за лице 7 билки – не ми хареса. Пресушаваше кожата ми и имаше доста силен спиртов аромат. Не бих купила пак.


A-Derma gel moussant purifiant Phys-AC – измивен гел за лице в травъл опаковка. Когато не съм сигурна дали продуктът ще е за мен, дали ще ми хареса, ако е възможно си взимам малък размер за проба. Този гел ми хареса определено-добре почиства кожата от нечистотии, не ми лютеше на очите,когато попадне там и не пресушаваше кожата на лицето ми. Да,бих взела пак.


La Roche- Posay Rosaliac гел за лице – това също е травъл размер от промоционална кутия на марката. Много ми хареса и бих купила в пълен размер.


La Roche- Posay toleriane –почистващ о мляко за лице. Отново малък размер, най-вероятно от същия комплект.Също ме хареса, почистваше добре и не ми дразнеше очите. Бих взела в пълен размер.


Auriga Flavo-С - крем и серум за лице. Подарък, който не беше подходящ за моята кожа, а за зряла такава. Въпреки това ги изразходих и ми харесаха. Избистряха тена, омекотяваха кожата и тя изглеждаше гладка и здрава. На този етап не бих взела.


Ziaja дневен крем за лице с какао. Използвах предимно вечер, защото ми мазнееше и едва ли щеше да ми е комфортно през деня. Не ме впечатли, но и не беше лош. Едва ли бях повторила. В момента се оглеждам и проучвам друг тип грижа за кожата на лицето ми, а и имам други продукти за изразходване.


Дневен крем за лице с масло от грозде/не помня на коя марка е/- не ми хареса изобщо. Имаше толкова силен и натрапчив аромат на роза, че просто нямаше как да го изразходя.

Milva розова вода – не беше лоша, но също с доста силен аромат. Не бих повторила покупката.


Oriflame optimals foaming gel – почистващ гел за лице.  Хареса ми – почистваше добре лицето, не пресушаваше кожата и не лютеше. Може би бих взела пак.

Essential daily care тампони за грим – не ми харесаха. Не бяха добре захванати отстрани  и излизаше памук.


Cien soft cotton pads отново тампони, но тези ги харесвам. Пълната противоположност на предишните. Когато ходя в Lidl си взимам от тях и ги харесвам.


Beauty formulas лентички за нос с чаено дърво – горе-долу си вършеха работата. В момента използвам други и ми харесват повече.


Tonymoly шийт маска за лице с прополис – напоследък съм на вълна маски за лице и по-специално шийт маските. Тази ми хареса и нямам търпение да пробвам още маски на марката.


Simple почистващи кърпички за лице – да ви кажа винаги имам на разположение такива кърпички, но никога не съм се замисляла какво точно очаквам от тях. Просто ги използвам много рядко. Тези също не правят изключение. Почистваха лицето от мръсотията, грима и го освежаваха, но определено имах желанието да го измия с вода след това.





Два продукта за коса:

Garnier Fructis vita boost fresh – шампоан за коса. Както и преди съм споделяла, не мога да намеря средство, което да измива добре косата и да я държи свежа и честа повече от ден-два. Този шампоан не прави изключение.


Milva хининова вода за коса – с нея омазняването е факт още на следващата вечер. Не ми се отрази добре и нямаше как да я изразходя цялата.

И категория разнообразни:

Faberlic течен сапун Сочна облепиха – не беше лош, имаше приятен аромат, измиваше добре и не пресушаваше кожата на ръцете. Едва ли ще купя пак.


Avon ultra sexy – мисля, че се води тоалетна вода. Приятен аромат, сравнително траен и нежен. Имам един шкаф с парфюми, така че едва ли бих взела отново.


Oriflame нежна грижа кокос – имам пост за същия продукт с карамел. Същото се отнася за всички, които съм пробвала до момента. Сега използвам с друг аромат и също е страхотен.


Avon true автоматичен молив за очи в цвят Saturn gray – дългогодишни любимци са тези моливи за очи на Avon. Много ги харесвам – меки са ,лесни за нанасяне и издържат цял ден.




Това беше за сега от мен. Надявам се, че сте стигнали до края на поста…

До нови срещи, приятели!

Благодаря ви,че четете блога ми! Искам да ви уверя, че мнението ми относно продуктите е лично мое и е базирано на опита ми с тях. Никой не ми е плащал, за да изразя мнението си! Имайте предвид, че даден продукт може да има различно влияние върху вашата кожа или коса, както и че декоративната козметика може да стои и да се държи по различен начина при вас! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар