Търсене в този блог

вторник, 5 юни 2018 г.

На фокус...Linziclip!

Здравейте отново!

В това мини ревю ще ви споделя мнението ми за нещо, което е далеч от козметиката, но заслужава да му се отдели време. Говоря за шнолите за коса linziclip.







От доста време ги заглеждам, чудя им се дали да си взема, дали си заслужават парите... От много време насам почти не нося косата си пусната, все я връзвам - кога с ластик, кога с някоя шнола. Именно за това и се заглеждах по тези шарени и различни като вид linziclip.

При едно отиване до Lilly отново застанах на рафта и пак започна едно чудене - 8 лв за шнола, при това пластмасова!? Взех си една, за да спра да я мисля. Разопаковах я, сложих я ... и не я усещах на главата си. Нямаше го това досадно скубане и понякога главоболие от стегнатия ластик. Брей, казах си, не били толкова зле! И се започна едно гледане, търсене...
Намерих ги в сайта Мота Козметика, от където си поръчах шампоан и няколко от тези чудесии / бяха намалени на половин цена/. Само набързо ще кажа, че поръчката беше обработена много бързо, искаше се потвърждение от моя страна и дойде за 2-3 дни. Всичко беше опаковано добре и имаше ужасно много мостри и листовки на продукти, които се предлагат в сайта. Това ми направо страхотно впечатление.
 Ето и самата ми поръчка от сайта:






Но не за това ще говоря сега, а за тези красоти. Предлагат се в три размера - mini / които се водят детски, но не е задължително и са по три в опаковка/, midi и maxi. Реших да си поръчам една maxi и три midi, защото имах вече една с този размер и ми беше чудесна за захващане на част от косата или дори цялата.








 Какво да ви кажа - много удобни, без видими пружини и без скубане на коса. А най - хубавото е, че се предлагат в страхотни цветове и комбинации. Има за всеки вкус и предпочитания - от едноцветни и елегантни, до многоцветни и весели. Така,че ако и вие харесвате шноли и търсите разнообразие, весели цветове, елегантен дизайн, но и комфорт, разгледайте ги тук!

Това беше за сега.Надявам се, че съм била полезна!


До нови срещи!


Благодаря ви,че четете блога ми! Искам да ви уверя, че мнението ми относно продуктите е лично мое и е базирано на опита ми с тях. Никой не ми е плащал, за да изразя мнението си! Имайте предвид, че даден продукт може да има различно влияние върху вашата кожа или коса, както и че декоративната козметика може да стои и да се държи по различен начина при вас! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар