Търсене в този блог

неделя, 21 януари 2018 г.

Нови придобивки декември и януари.


Здравейте!

След огромно отсъствие от блога,се завръщам с пост за моите нови придобивки покрай рождения ми ден и Коледа,които са в един месец. Някои от нещата получих като подаръци за празниците, други купих сама.

Нека започваме, защото поста ще е доста дълъг.

Колежки ме зарадваха за рождения ми ден с това куфарче с козметика на марката 2К. Вътре има 4 палитри с по 6 цвята сенки, 3 червила, 3 молива за устни и 1 за очи, балсам за устни топче, 3 ружа, 3 лака за нокти, апликатори за сенките и четки. Има също и кутийка, която да поставиш някоя от палитрите и може да я вземеш с теб. В куфарчето има и огледало.








За Коледа в офиса си разменяме подаръци и от колежка получих тази сладурска палитра на Pupa.








Палитрата е много красива, много добре направена и е адски сладурска. В нея има сенки, руж, гланцове за устни, огледалце и апликатор. Общо взето палитрата е за ценители! Направо ме беше страх да я пробвам.

Правих поръчка от PINK PANDA за подарък и трябваше да добавя още нещо, за да достигна минимума за поръчка, и добавих тези единични сенки на Makeup obsession и четка за сенки на Essence. 



Първата марка се оказа непозната за мен и ми беше интересно да пробвам нещо от нея. В интерес на истината сенките са много хубави. Четката също успях да пробвам и съм доста доволна от качеството й.

Декември имаше промоция на Revlon и си взех този сет от течно червило и лак за нокти. Лака е разкошен, червилото също /въпреки, че цветът е доста наситен и цикламен и е доста далеч от зоната ми на комфорт/.



В Елитис имаше промоция на Flormar – при покупка на 2 продукта, получаваш подарък от наличните на касата. Единственото, което успях да избера, поради доста ограничения асортимент, беше тове течно червило. Оранжево е и за сега няма да го нося, но лятото определено ще му се радвам.


От Faberlic си поръчах няколко неща, като тук показвам само декоративната част. Взех си червило в телесен цвят, едно течно, което е по-скоро нещо средно между гланц и червило и течно червило с металически отенък. И трите ми харесват. Взех също 2 балсама за устни /стик и течен/, скраб за устни и спирала за оформяне на вежди. От всичко изброено съм с добри впечатления.


От Golden Rose се сдобих с две от прословутите течни матове червила /в много нетипични за мен разцветки/, 2 лака от редовния им асортимент и един от новите холограмни / оказа се много добро попадение/.




Явно този път съм на вълна червила и от Avon mark се сдобих с три цвята. Доста са комфортни за носене / само малко трябва да поработят върху цветовете в каталозите, защото определено има разминаване/.



Когато ДОДИС обявиха, че могат да се правят поръчки, веднага разгледах и си избрах няколко неща. Като впечатления мога да кажа, хората са изключително любезни, обадиха се за потвържение и доста бързо получих поръчаните неща. Изненадах се от подаръците в поръчката – спирала и три тестера на сенки. Доста е мило! Даже в момента чакам още една поръчка от тях тези дни.





В седмицата на рождения си ден за първи път се възползвах от допълнителната отстъпка, която дават от DM за рожденици. Взех си моливи за очи и спирала на Essence, моливи за очи, сенки и лак за нокти на Trend it up, както и парфюм на Nike.












От Oriflame си взех един много тъмно вишнев лак за нокти. 



От lilly пък си купих така хваления хайлатър на Catrice от лимитираната им серия и дуо чекти на Llums. На първо четене ми се сториха малко по-твърди, но ще видим как ще са по-нататък. Хайлайтъра пък е чудесен и огрооомен.







И такаааа... това бяха моите нови придобивки / част от тях/. На страницата ми във facebook имам и снимка на пет лака от новата линия на Lilly – 21. Тях не съм ги включила в днешния пост, но и те влизат в новите придобивки от изминалите почти 2 месеца.

 Надявам се да не съм ви отегчила до припадък и да не сте заспали. Целувки и до нови срещи!


Благодаря ви, че четете блога ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар