Търсене в този блог

петък, 1 април 2016 г.

Lirene micellar solution 3 in 1...

Здравейте в този топъл слънчев ден!

Днес реших да ви предложа едно бързичко ревю за мицеларната вода на Lirene, преди да е отишла в поста за изразходени продукти.



И така... това е продукт от рода 3в1, който съчетава в себе си почистващ продукт за очи и лице, продукт за премахване на грима и тоник. Идва в стандартна бутилка от 200мл, затваря се плътно и до сега не съм имала проблем при носене в багажа. Има приятен мнооого лек и свеж аромат, който не е натрапчив и не остава дълго върху кожата. Не дразни на очите и не ми люти при употреба. Върху кожата не оставя никакъв слой или неприятното лепкаво усещане. Мога да ползвам продукта без да измивам лицето си с вода след това.

Ето и повече информация за състава, начина на употреба и срок на годност след отваряне на продукта:




Това накратко бяха положителните качества на продукта. Сега да кажа и няколко думи за не толкова положителните. Не знам при вас как е, но аз така и не свикнах да използвам само такъв тип продукт за цялостно почистване на лицето и пълното отстраняване на грима. Почти винаги преди това минава с тампон, напоен с тоалетно мляко, за да сваля напълно грима и чак след това отстранявам остатъците от него с мицеларна вода. Така съм напълно сигурна, че ще сваля абсолютно всичко, без остатък. И точно в това всъщност се състои и отрицателното му качество.  Не съм напълно сигурна, че ще успее да отстрани всичкия грим и нечистотии, натрупани през деня върху кожата ми.


Тук на суочовете може да видите как се справя с отстраняването на грима само с едно минаване с тампона, без да оказвам натиск или да търкам. За снимките съм използвала сенките на Essence all about bronze, молив за устни Essence wish me a rose №12, молив за очи AVON glimmerstick diamonds brown sugar, червило Golden rose vision №103, молив за вежди Maybelline master shape brow pencil dark blond.

Горният ред са с базата за сенки на Essence I love stage. Виждане и какви са резултатите след едно минаване с тампона. Ако искам да постигна пълно почистване, се налага да мина няколко пъти.





Като цяло продуктът не е лош, но не отстранява напълно грима и нечистотията от лицето. Ако сте свикнали да използвате друг продукт преди мицеларната вода, то тогава можете да я изпробвате. Като цена е около 6,50-7,00 лв., като аз я взех на промоция около 3,50-4,00лв. Така, че е един напълно бюджетен продукт, който спокойно може да застане на вашата тоалетка.


Това е всичко за сега от мен!

Искам да кажа,че мнението ми за продуктите е лично мое и е базирано на личното ми впечатление за тях. Това, че при мен не са се получили нещата с даден продукт или, че отношенията ни са отлични, се дължи на факта, че моята кожа, коса и т.н. са различни от вашите. При вас нещата може да стоят по коренно различен начин. Все пак всеки човек е различен и индивидуален спрямо другите.

Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам на вашите коментари,мнения и препоръки!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар