Търсене в този блог

вторник, 29 март 2016 г.

Празни опаковки №5

Здравейте, момичета!

Скоро не съм пускала пост в блога, но ето, че отново съм на линия. Днешният пост е насочен към продуктите, които съм изхабила през последните три месеца/горе-долу/. Това май се оказа един от постовете, които най-много обичам да чета. За всеки от продуктите ще кажа по 2-3 думи,за да не става прекалено дълъг поста.




И така да започнем с първата доза от тях: душ продукти.



      Ексфолиантът за тяло на Avon с шоколадов аромат- като аромат много приятен, но като ефект – не особено. Доста гъст,което го прави не особено лесен за разнасяне и с фини частици,които не ексфолираха тялото особено добре.

        Пяна за вана на Oriflame отново с шоколадов аромат - тук ароматът беше доста по-силен от предходния продукт,напомнящ доста на чисто какао, но по-силно. Измиваше добре, но не ми стана фаворит.

     Душ гел на Oriflame ginseng & passion fruit - не беше лош-измиваше добре,пенеше си достатъчно,но ароматът не се задържаше дълго време върху кожата.

      Душ гел на Palmolive warm vanilla - една идея по-траен като аромат,но и не беше нищо особено. В морето от такива продукти,едва ли ще повторя някой от днешните герои.

      Ексфолиант за тяло с роза на Nature of Agiva - не ме впечатли изобщо. Доста гъста консистенция, трудно се разнася и частичките вътре бяха като зрънца, които по-скоро драскаха, а не ексфолираха. Не мисля,че бих го купила пак.

      Спрей за тяло с манго и нар на Avon - от доста време се подвизава в шкафа и реших, че е време да го довърша. Свеж,приятен, но не особено траен.

Следващи са продуктите за лице:


       Alverde почистваща пяна с лайм - доволна съм от нея-не изсушава кожата, почиства добре и е доста икономична. Бих я купила отново.

       Balea кърпа-маска за лице - ами... от веднъж няма как да придобия някакво конкретно мнение, но не ме впечатли кой знае колко. Много остър аромат имаше и не ми допадна, а като действие не видях особена разлика.

     Avon blemish clearing 3in1 почистващ продукт за лице за проблемна/акнеична кожа/. Не беше лош продукта, но винаги след употреба усещах леко парене и трябваше след това да измия лицето си с друг продукт/най-често пяна за лице/, за да успокоя кожата си. Едва ли бих го купила отново, защото ми се струва, че освен добрите си почистващи свойства, е доста агресивен към кожата.

       Alverde измиващ крем с хума – това мини размерче ми стигна за доста време. Мога да кажа, че аромата му не ми допадна особено/нещо наподобяващо на хума и олио/, но като почистващ продукт се справяше добре, въпреки че не се разпенваше почти изобщо. Кожата ми се чувстваше добре,не беше пресушена и опъната. Може би в бъдеще бих го взела отново.

     Oriflame essentials nourishing night cream от тази серия имам дневен и нощен крем, както и концентрата. Също и дневен с витамини, който ще влезе в следващия подобен пост. Какво да кажа за този крем – не беше лош, подхранваше добре кожата и не оставяше мазен филм върху лицето. Скоро едва ли ще се върна към него, защото имам други, които да използвам в момента/останалите от серията и на други марки/. Като цена си заслужава, особено когато е на промоция.

      Oriflame нежна грижа карамел - Ревю за него може да видите тук. Ще кажа само, че ми е супер любим и в момента използвам варианта с кокос.

      Golden rose спирала  perfect lashes ultra volume x4 от много време не си бях взимала тяхна спирала и трябва да призная, че ще поправям тази грешка редовно. Като за цената си около 3-4лв., спиралата  е направо перфектна. Придава доста приличен обем, прави миглите достатъчно черни и не ги сплъстява. Издръжлива е, не мърда цял ден и не се рони. Предполагам стана ясно, че отново бих я взела.

      Softino тампони за почистване на грим от Lidl – супер доволна съм от тях. Почистват добре, не се разнищват като доста други и не попадат влакна в очите. Когато свърша с другите, които използвам в момента ще си ги купя отново.

     Nivea crèmeстандартен крем на марката от хиляди години. Беше подарък към душ гел и го бях забравила напълно в шкафа. Когато го открих го взех с мен на работата, за да ми е пред очите и да мога да го изхабя. Никак не е лош, достатъчно мазничък за моята супер суха кожа, подхранваше я добре и я омекотяваше. Единственото, което ме спира да го взема отново е ароматът му, който аз изобщо не харесвам.

Следващата порция е кремове за ръце:



       Bioten с мед и макадамия – изхвърлям го почти цял, поради простата причина, че ароматът му още при отваряне беше ужасен. Може и да е добър като крем, може и моят да се е паднал развален или нещо подобно, но не можах да понеса миризмата.

       BioFresh крем с лавандула – много свежо кремче. Подхранва и омекотява кожата и ухае страхотно. Бих го купила отново, но след като изхабя натрупаните запаси от такива продукти/за тях в поста с нови придобивки и евентуално при достъп с шкафа ми/.

       Oriflame Aimi mystic caress приятен крем с хубав аромат, но за моята супер суха кожа не беше достатъчен. За хора с нормална кожа, ще е чудесен.

     Oriflame milk & honey goldсъщо много приятен крем, който си вършеше чудесно работата. Личи си, че ми е харесал, след като го отрязах, за да извадя останалото около капачката количество от продукта. В бъдеще ще го взема пак, след като понамаля запасите си.

Следват няколко пасти за зъби:



       Oriflame optifres system 8 не беше лоша, измиваше добре, но не беше достатъчно лютива за моя вкус.

       Dontodent brillant weissтук важи абсолютно същото.

      Sensodyne pro namelдобре почиства,приятно лютива и оставя свеж дъх. Може би бих я взела в реален размер.

      Arm&Hammer brilliant sparkleлюбимата ми пасат за момента. Покрива всичките ми критерии за добра паста за зъби. Със сигурност ще я взема отново.

       Lavena гел- дезинфектант за ръце „Чисти ръце” – не оставам без подобен продукт в дамската чанта. Този го взех инцидентно от Елитис и да си призная ми хареса. В момента съм с друг на Рефан, но и този бих купила отново.



И последната доза продукти:


      Rexona motion sense sexy bouquet – много приятен спрей, освежава и трае достатъчно дълго. Не съм го пробвала в жега и не знам как би се държал при горещо време.

       Nivea invisible black&white clear също приятен, но и за него важи същото.


       Moschino L’eau cheap & chic много любим мой парфюм,но ...свърши. Бих го взела отново със сигурност.

   Е, това беше за сега от мен! 

   Искам да кажа,че мнението ми за продуктите е лично мое и е базирано на личното ми впечатление за тях. Това, че при мен не са се получили нещата с даден продукт или, че отношенията ни са отлични, се дължи на факта, че моята кожа, коса и т.н. са различни от вашите. При вас нещата може да стоят по коренно различен начин. Все пак всеки човек е различен и индивидуален спрямо другите.

   Благодаря ви, че четете блога ми!
   Ще се радвам на вашите коментари  и мнения!
   До скоро!




Няма коментари:

Публикуване на коментар